zaterdag 14 juni 2008

Report on the Kosakans

Tot nu toe heb ik 14 emails gekregen en gestuurd naar mevrouw Kazuko Kosaka. Wat ik tot nu toe heb ontdekt over de familie is:

- Familie Kosaka heeft 3 jaar in Amerika (San Diego) gewoond en 1 jaar in Mebourne (Australie)
- De familie doet graag aan sport, tennis, bergbeklimmen en ateletiek.
- Huisdieren: schildpad (Bakoo).
- Familie Kosaka houd van buitenlandse cultuur.
- Mijn gastvader is arts, zijn dermatologisch kliniek staat om de hoek.
- Hij spreekt erg goed Engels.
- Hij heeft geen vakantie.
- Mijn gastmoeder heeft al vaker voor buitelandse studenten gezorgd
- Kazuko is bezig Engels te leren.
- Haar naam betekend: mooie en slimme vrouw
- Haar vriendin Junko neemt Zoƫ in huis. Zij zal 15 minuten met de fiets verderop wonen.
- Ze is erg ijverig en probeerd me zo veel mogelijk naar m'n zin te maken, zo heeft ze kaarten bemachtigd voor een heel groot festival, Tenjin Matsuri.
- Mijn gastzusje 'Karin' (naam van een Chinese boom) heeft al meerdere malen uitwisselingen gedaan.
- Dit jaar gaat ze een jaar naar Zwitserland, met de YFU.
- Ze is erg sportief.
- Karin gaat graag uit.
- Ze zit ook nog eens op een strenge priveeschool.
- Mijn gastbroer studeerd Medicijnen in Kyoto.